TRAVELS // Portugal
LIFESTYLE // Trucizna naszych czasów
BEAUTY // Mikrodermabrazja
TRAVELS // Istanbul /
LIFESTYLE // Obóz Friends Training

Fashion Philosophy Fashion Week Poland

|| Fashionable Innovations / Nemshar / ShinySyl || jumper: Łap Nas via DaWanda.pl | dress: H&M | coat: sh Jako że w tym roku zac...

|| Fashionable Innovations / Nemshar / ShinySyl ||
jumper: Łap Nas via DaWanda.pl | dress: H&M | coat: sh

Jako że w tym roku zaczynałam swoją "akademicką karierę" postanowiłam dać sobie spokój z 9. edycją FW w Łodzi. Ale Fashion Week dopadł mnie ;-). Dzięki Adamowi miałam przyjemność oglądnąć pokaz Kamila Sobczyka. Jeśli chodzi o prezentowaną kolekcję, muszę przyznać, że bardzo przypadła mi do gustu - była prosta, ale jednocześnie z nowoczesnym sznytem. Ubrania na co dzień, ale jednak coś więcej.


Jeśli chodzi o strefę zakupów... dla mnie nuda. Co druga firma miała w nazwie słowo "unique", a ich bluzki / bluzy / swetry / kurtki wyglądały tak: rękawy z materiału skóropodobnego plus reszta z jakiejś miękkiej tkaniny. Oł-dżi...
Uśmiechnęłam się za to widząc szybką reakcję jednej firmy i ich bluzę...



 Cieszę się, że FW mam odfajkowany, ale jeśli wpadnę następnym razem, to wybiorę wygodniejsze buty!




You Might Also Like

0 comments