TRAVELS // Portugal
LIFESTYLE // Trucizna naszych czasów
BEAUTY // Mikrodermabrazja
TRAVELS // Istanbul /
LIFESTYLE // Obóz Friends Training

stać się studentem! :)

Tak! Nie wiem co za wariaci tam siedzą na uczelniach, ale mnie przyjęli ;). A tak na poważnie, na początku nastawiałam się na Toruń więc po...

Tak! Nie wiem co za wariaci tam siedzą na uczelniach, ale mnie przyjęli ;). A tak na poważnie, na początku nastawiałam się na Toruń więc pojechałam tam złożyć papiery. W końcu wycieczka do Torunia zmieniła się w Sea Trip: Krosno-Piaseczno-Łeba-Gdańsk-Toruń-Wwa-Krosno :). Najlepszym jej elementem był nocleg w apartamentach na rynku. Fantastyczne wnętrza, w piwnicach modny klub Moskwa a na dachu ... jaccuzzi pod gwiazdami! Nic wspanialszego nie ma na świecie! 
















.

You Might Also Like

1 comments