TRAVELS // Portugal
LIFESTYLE // Trucizna naszych czasów
BEAUTY // Mikrodermabrazja
TRAVELS // Istanbul /
LIFESTYLE // Obóz Friends Training

Wnętrza: JEFF ANDREWS

Jeff Andrews jest jednym z architektów wnętrz, który pracuje z gwiazdami. Zdobywca nagród łączy style, które mimo swojej różnorodności daj...

Jeff Andrews jest jednym z architektów wnętrz, który pracuje z gwiazdami. Zdobywca nagród łączy style, które mimo swojej różnorodności dają wrażenie spójności. Jego klientami są klan Kardashian+Jenner, Ryan Seacrest czy Michael C. Hall. 
Ja jestem zachwycona, pomimo że słyszałam opinie, iż wnętrza są urządzone zbyt "surowo" i "chłodno". Podobają mi się szczególnie czarne wykończenia, wyspa na dodatki w garderobie i dobór kolorów. Możemy też zauważyć, że właściwie w każdym miejscu projektant umieścił kwiaty - mój ulubiony patent na to, aby miejsce, w którym przebywam stało się bardziej "moje" i gościnne :).



|| ALL THE CREDITS BELONGS TO JEFF ANDREWS DESIGN ||

You Might Also Like

0 comments